Måndag

Måndag, usch vecko-ångest. Har så oerhört mycket att göra i skolan. Jag hade hemskrivning som skulle in idag, men hoppade över en uppgift för jag orkade verkligen inte. Jag skiter faktiskt i nu om det fuckar mitt betyg för jag orkar inte bry mig. Skolhelvete. Har dessutom prov på fredag och upptäckte att det är typ 50 sidor att läsa i naturboken. S J U K T!! Döda mig, snälla? Ska ha en muntlig redovisning på engelska där jag ska argumentera om något ämne på onsdag som jag inte börjat med. Palla? Nejnej. Sommarlov snälla kom fort!
Dessutom känner jag mig sjuk och orkar inte med plugget då. Aja, de gäller väll att hålla ut?

Nä, kan inte helgen komma snart igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0