Liten sammanfattning

Har inte så mycket tid att skriva men tänkte väll försöka berätta lite. Bilder kommer som sagt, och då äre lättare att se. Bilder säger mer än 1000 ord, ellerhur?

Dagarna började med sightseen i Milano. Duomon var underbart vacker och de var helt underbart. Glassen var dunder och maten likaså. En aning dyrt bara, men värt det. Tyvärr blev det en del kaos beroendes på att några var små och inte kune vara ute på natten och festa. Vilket resulterade i tidiga kväller och ingen dans. Men drinkar ibland och trevligt umgänge iallafall gjorde resan toppen. Besökte staden Como som ligger i norra Milano. Underbar plats med vackra berg och en höärlig sjö. Dunder väder och fick till och med soleksem. Vi var på fotbollsmath, Inter-Lazio och hade nästan de bästa platserna som finns, såg Zlatan skit när och bra, han är stor. Turen att Lazio hade sitt mål på vår kortsida när Inter gjorde båda sina mål, så vi såg perfekt. Zlatan gjorde dessutom 1:a målet vilket var skit coolt att se. Även roligt att höra hur fula i munnen italienare är på matcherna. Hoppas din mamma knullar en annan, din suster är en fitta och jävla kuk var vanligt att höra. Besökte även vackra Venedig, underbar stad och jag vill dit igen och igen. Träffade skithärliga killar som var riktigt roliga. Strosade runt och bara njöt. Virrade runt med Johanna, 3:e gången i utlandet tillsammans. Vi lyckas iallafall alltid hitta dit vi ska, även fast vi går vilse ibland. Träffade också en italienare, som råkade bli besatt av mig... På söndagen åt vi pizza, en av servitriserna var grovt het och vi flörtade hela kvällen. Resultatet blev en kyss och inget mer. Dagen efter ringde han och sms, vilket var gulligt "I Love you", "COme to my pizzeria tonight" osv. Vilket jag inte kunde. Sista dagen, hemdagen får jag sms halv åtta "Jag väntar på dig utanför skolan" Och det gjorde han. Stalker säger jag. Iallafall sprang han efter mig när jag försökte gömma mig, han gav mig en ring och vill att jag ska bo hos han i Italien, han är ursprungligen Brasilianare så han vile lära mig Italienska och Spanska. Usch, läskig typ.
Många roliga intärna skämt skapades under resan, hade så grovt roligt där nere. Ingen kommer förstå förrutom alla i gruppen. Stämmningen blev bättre och bättre och det var så skönt att slippa allt tjaffs och skitsnack. Riktigt bra och de känns som om man kom nästan alla lite närmre. Träffade också underbara italienska vänner, som var riktigt mysiga. Hasish en av dem, all kärlek till honom.

Vad mer ska jag säga? De va lite om Milano. Vill åka tillbaka, saknar det redan. Livet i staden, Naville, människorna, stämmningen och framför allt ärligheten. Vill inte tillbaka till Uppsala-skiten alls. Men, ska tjäna ihop pengar och åka tillbaka så fort jag kan. Då på ett vandrarhem så man kan dansa på  nätterna.

Iallafall, track folket för en underbar resa och fina minnen. Remember swedish people, stay united and pay attention!

Bacio <3

Kommentarer
Postat av: serri

jag ska dit under oktoberlovet JOIN ME <3

2009-05-08 @ 12:19:54
URL: http://nejad.blogg.se/
Postat av: Madde

JAA!!! Vandrarhem då, haha

2009-05-08 @ 19:13:53
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

STAY UNITED !

2009-05-08 @ 23:16:53
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0