Konstiga vibbar

Damn, jag är helt trött fan. Ska åka och dansa nu men är helt slut. Kommer aldrig orka känns det som. Men träna måste jag fan göra. Var 100 år sedan sist känns det som, och de blev ju en hel del onyttigheter i italien. Så jag får ta mig i kragen och byta om till dansisar, (dans kläder, hahahahahahaha) Dålig humor, de har man när man är trött.
Imorgon är det fredag. Vi ska dissikera, de ska bli jävligt roligt. Jag kan tänka på alla jag inte gillar, fast de är inte så många. Men ändå. De skulle vara räv, grävling och fåglar typ. PAX för fågeln, jävla äckelfågeln ska få va den tål. Hatar fåglar, i Venedig vare inte roligt ska jag tala om för er. Iallafall, sjukt att man tycker de är skoj att dissikera men det skiter jag i.

Näheni, byta om vare ja. Märks det att jag är overtrött? Kännde av vibbar att detta blev ett mycket konstigt blogg-inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0