Johannas b-day

Som jag skrev fyllde min älskade Johanna år igår!
Vi satt fört hemma hos mig, gjorde goda drinkar och chillade. Drog hem till Selma, kom dit kanske halv tio. Där fortsatte vi förfesta och Slema fixade sig. Klockan tolv kom vi iväg med bussen och anlände till Bj kanske kvart över tolv? De va mycket folk där men typ bara massa svennar så de va rätt tråkigt. En "tät" Adi hade fått tag i VIP:en så vi stod där mest hela kvällen och dansade till bra R&B. Träffade även på Sasha och Vendela, mycket skoj. Flippade lite på dansgolv och hade mysigt. De va en helt okej kväll faktiskt. Mycket trevlig.

Efter Bj drog vi till Max och fylleåt, människor blev jag galen på eftersom de trängdes som fan! Fick även en avimmattack och vakten höll på att kasta ut mig för han trodde jag var full. Tur att jag hade bebisar där! Tog taxi hem, sov med Sasha, Johanna och Selma hos Selma, somnade vid fem kanske. Japp...

Haha, det hände också en rolig sak i VIP-saken..
Tihii, hade riktigt mysigt också med min sötnos! Du är allt bra!!!









Tack för en dunderkväll!
Repris på lördag, men då PLATINA!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Paula

hallå platina! jag vill med !! :D ?

2009-05-22 @ 16:41:54
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0