Hello

Jaa, hörrni helgen blev rätt bloggfri som ni kanske märkte? Nej, hann inte va upptagen med annat smått och gått. Iallafall nu för att undvika att plugga inför provet jag har imorgon tänktejag skriva en snutt..

Fredagen satt jag Johanna och lillebror här först och drack lite. Sedan drog jag och Johanna till Vattholma, träffade Erik och lite annat folk. Satt vid en eld och mys. Kom till stan två, tog en hamburgare och gick förbi people och träffade en sötnos.
Lördagen på dagen slappade jag mest. Mot kvällningen fixade jag esc drinkar till mig, mamma och pappa. Vi åt grillat och hade det mysigt. Nio tog jag bussen till stan och sedan bussen till Selma. Vi pratade en stund och de va mysigt. Sedan fixade vi oss och drog mot stan, rätt sent blev det faktiskt. Försökte komma in på Platina vilket inte gick, men ihelgen fan. Salsa kväll efter det och träffade mer flickor. Drog till någon latino kille efteråt och sedan McDonalds där det var mysigt en stund. Jag och Selma kom hem kanske 4.

Söndagen skulle vi vakna 9 men va så trötta så försov oss en och en halv timme. Men de gick bra ändå- Genrep på musikens hus inför showen. Efteråt tog vi sallad med oss till ån och mös. Han även med att sova. Drog hem till Selma fixade oss och sådär, kom precis i tid. Dansföreställningen gick bra och ska försöka lägga in lite bilder om någon av dessa jävla datorer vill funka någon gång... SUCK! Iallafall, riktigt heta var vi och skakar bra. Solo i skolan, nästa!

På Onsdag fyller världens bästa Johanna år, då ska det firas med brakpartay, skiter i!

Nej, rättskunskap. Vad är en dödsbodelägare eller hette de så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0