Firande nr 2

Lördag idag då..
Har faktiskt hunnit med en hel del. Vaknade halv elva, gick upp och åt frukost efter det gjorde jag den goda kakan till efterätten ikväll. Har också skrivit min artikel i English speaknig countries om Irland och katolisicm. Duktigt va?...
Nej, ska väll ta på mig någonting bättre snart. Om en timme typ ska jag ta bussen till stan och möta Safi Elmasri. Sedan åka hit igen, vi ska nämligen äta middag ikväll för Johanna. Kyckling och klyftpotatis de gamla vanliga. Samt tryffeltårta till efterrätt. afi är duktig som skaut på landet idag. Haha, starkt av henne alltså.

Ikväll blir det som sagt Platina med Selma och Johanna. Det ska bli redigt roligt. Är bara lite pank så gäller att förfesta ordentligt alltså. Men de blir najs!




Just det, Grattis igen till jobbet älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Safi

tack för en trevlig kväll Hallberg :)

2009-05-24 @ 02:08:04
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Athena

SAFI HAR BLIVIT FÖRSVENSKAD AV BONLURKARNA!!!

GLÖMM INTE DITT URSPRUNG G-SUNDA FOR LIFE VÄLKOMMEN TILL VÅR BETONG!!! BLODSSYSTRAR



hahahahahahha orka vara övertrött..

pang på röbetan hallberg

2009-05-25 @ 01:35:18
Postat av: johanna

hahahahahah ja de är bra ju. Safi äre nån som har käkat blängsylta tror du ? ;) HAHA



roliglånghelg baby <3

2009-05-25 @ 10:33:25
Postat av: Safi

hahah Athena käkar alltid blängsylta på folk, speciellt fult folk :P

2009-06-03 @ 21:52:08
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0