En mycket trevlig fredag.

Gårdagen var riktigt härlig. Selma kom och hämtade mig vid ca 6 så drog vi till henne. VI började fixa oss och det joinade folk. Lyssnae på musik, drack och hade det allmänt trevligt. Vid elva, halv tolv drog jag Selma, Adi och två av hans kompisar (dålig på namn) till People. Lite dåligt med människor, men de öppnade ett dansgolv, inte ed stora utan ett annat mindre där det spelades dancehall och raggamusic typ. Fett skönt. Synd Selma var tvungen att bege sig vid tolv så jag stannade kvar med boysen. Tur att jag hade en räddare i nöden iallafall. Blev inte så mycket dricka inne, en shot och en cider. Men vart skaplig ändå pga förklunket. Kvällen iallafall var riktigt mysigt, fick äntligen dansa med någon som kan, haha. Pojkarna följde mig hem till Selma igen och där var vi en stund. Hade det mysigt. Sedan gick alla hem och jag sov i soffan i typ 4 timmar.

Idag ska jag på intervju, helt bakis de ska bli skoj. Haha. Johanna kommer hit snart så ska väll fixa mig, duschade nyss. Sedan ska vi leta present till
RAFIF ÄLSKLING SOM FYLLER 18 ÅR IDAG<3<3
Efter intervjun ska jag dra till  G-sunda och fira sötnosen. Ska bossätta mig hos Elmasri. Vi har en massa skvaller att prata om. Haha, du hade iallafall rätt gumman!

Nä, kläder! Va ska man ha på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0