Eftersnack

Jahadå, Esc gick ju faktiskt lite bättre än vad jag trodde. Varken Tjeckien eller Belgien gick vidare, thank god! Sverige gick vidare, förvånad men om man tänker på konkurrenterna vare kanske inte så förvånande. Schweitz (nej kan inte stava) kom inte vidae och jag ändrade uppfattning när jag såg dem live, fyfan va dåliga de var alltså. Helt skämmiga, kunde inte sjunga för fem öre.
Annars gick som jag trodde, Turkiet gick solklart vidare rumänien lika så. Island var också rikgtit bra och de kom också vidare, våran finnlänska grannar gick vidare, låtan var lite knäpp där och jag tror inte att de hade råd med en koreograf till tjejerna som körade och dansade. Pinsamt.
En anna oerhört pinsam grej var programledarna. Shit, jag tror aldrig jag har sett någonting värre, helt dåliga skämt och man märker att de är så inlästa på manus. Ingen skrattar dessutom. Tjejen ser ut som en gammal ful bondbrud rfån 70-talet och killen ser med ut som en tönt från 70-talet. Seriöst, skojar de med mig? Helt värdelösa var de iallafall. Spydde nästa.

Nej, nu blir det intressant på torsdag och se vilka fler som kommer vidare.
Skoj att jag har min medkommentator iallafall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0