Ciao

So, tenkte bara beretta att jag fortfarande lever i Milano. Dock e inte resan som vi forventad oss. Men, man for gora det besta av situationenen!

I torsdags kvell var vi po en kareokebar. Drack sex on the beach ohc Hulk. De va mysigt med alla samlade och sjukt trevligt. Igor var vi i en sad i norra Milano som heter Como, de va skitfint der och e typ som kendisarnas Nice. Mysigt var det. Kvellen var jag po en hemma fest hos min italienares kompis. osm tur var var Kalles och Philips italienare der med plus dem. So de va trokigt forts. Sedan bjod de po dricka och de blev fest ute po balkongen for svenskarna. Farlig var persikovodka som jag fick ren, men de smakade ingen sprit alls. Vilket resluterar till en rett stor bakfylla idag.

Idag ska vi till Duomo, och go upp der. Ska se utsikt over hela staden. Ikvell ere match, Inter-Lazio vilket ska bli skoj. Ockso efterot ska vi ut och dansa. Entligen!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0