Bloggis

Gårdagen var också helt okej...
MIn jobb intervju gick bra, killen som jag pratade med var fett skön och rolig så det var lätt att prata med honom vilket var ett stort plus. Efteråt åkte vi till Rafifs middag och träffade lite folk. När middagen var klar drog vi till en lokal där massa andra tjejer kom. Jag och Johanna drog till en fira Adi party en stund och hade trevligt där också. Skoj, minsann. Åkte hem till gsunda igen och sov hos Safi älskling.

Idag vaknade vi, gjorde mat och var jävligt trötta. Träffade också Rafif och Kadir en stund. Åkte sedan till Gränby en stund och fick sightseen, mycket lärorikt vill jag lova. 5 vare dans och jag hade glömmt bort koreografierna men det ordnar sig förhoppningsvis. Kom hem gjorde lite plugg men blev för trött sedan. Kollat på Americas Best Dancecrew och så. Nu ska jag försöka sova!

HAHA, roligaste saken hände igår också. Jag och Johanna dog när vi va på väg till Kvarntorget alltså. Människor tröttnar aldrig, seriöst om någon vill mig något säg det i mitt ansikte. De är bara patetiskt annars att sitta och snacka skit om något som hände för länge sedan. Sjukt barnsligt i mina ögon och tecken på att de inte har hänt särsklit mycket sedan sist heller. Okej, fattar inte ens varför jag skriver ut det i bloggen? Men jag tycket de va så jävla roligt, vi skrattade en bra stund iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0