Vengo Milan snart :D

Skolan vill bokstavligen talat, ta livet av oss. Jag skojar inte. Slutade halv sex igår, tio över fem idag och tio över fem imorgon. Plus prov idag och imorgon. Hur tror de att vi orkar? Nej, de verkar inte tro att vi har fritid eller behöva sova. Shit, alltså. Fucktup detdär.

Iallafall så tänkte jag berätta om italien utbytet. I onsdags fick vi se våra italienares profiler. Det var dock 4 tjejer och 9 killar. Så det kommer hem en kille hit och bor har. Han heter Gianluca Ferrari. Jag och Johanna hittade snabbt många av dem som ska komma på face och blev vän med alla. Så jag har hunnit prata lite med min, han verkar vara väldigt social och trevlig. Det är ju det som är huvudsaken. Han ska ju liksom bo här. Hur som helst kan ju berätta vad som stog i hans profil också. Han åker skidor, spelar pingis och tränar karate. Han gillar dessutom fotboll, Inter är favoriten. Han gillar att chatta, spela tv-spel och umgås med vänner. Jaa, en typisk italiensk tonåring? Det ska iallafall bli hur kul som helst. Mycket inplanerat för de stackars italienarna. Jag hoppas verkligen att någon ser bra ut irl.

Nej, va säger ni? Det är nog bedtime nu!

Arrivederci ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0