Helgen då!

Ska man berätta lite om helgen nudå kanske? Har ju inget bättre för mig, kom lite sent in i Beck filmen, så fattar inte vad som har hänt. Fyllegrannen är iallafall min idol, lite som min morfar är han och därför är han skön. Mysig dendär!

Iallafall då, Fredag....
Efter skolan gick jag på stan med Kim & Dogge, köpte ny tröja och letade kläder till kräsna Kim, värre än en tjej faktiskt. Pratade ut om allting med dig och det kändes bra! Efter det åkte jag till Anna där det bjöds på tacos och cider. Färgade Annikas hår och sedan blev det tillfixning inför kvällen. Vid åtta kom Kim och hämtade oss, hämtade också upp Dogge och bar väg till Kim. Där blev det förfest som vanligt, körde spelet "Vattenfallet" som var skit roligt, och jag som var nybörjare kunde itne alla regler och fick därför en del klunkar att dricka, så blev lagom lullig tills vi skulle åka. Tog taxi ner till people där jag häll på att inte komma in igen p.g.a. mitt dumma legg, måste skaffa nytt. Kostar det någonting? Iallafall, kom in och var jävligt kissnödig, somvanligt var det hundraårs lång kö till tjejernas. Så, Annika drog in mig på killarnas toalett. Måttligt poppis hos killarna? Men, men förklaringen att vi var ett lesbiskt par som varit tillsammans ett tag och bevisade genom en puss så fick vi iallafall stanna kvar där inne och gå. Tur det, pojkar är snälla... Eller...? Iallafall inne på toan när de låter en vara kvar.. (De där lät konstigt, men aa ni fattar?). Kvällen iallafall blev mycket rolig och jag blev precis lagom full... Eller nää, kanske blev lite myckket av det goda. Men efter en jobbig vecka behövdes det. Så tack så mycket folket för en dunder kväll som var behövlig. Kom iallafall hem till Annikas syster kvart i tre och somnade efter en timme kanske!!

Lördag...
Vaknade vid kansle halv nio, bakis som ett as!!! Gick ut med Anna, Annika och Caroline och tog luft. Väl inne igen kunde vi inte somna om så satte på tv'n och drack en massa cola plus godis. Yes, rätta sättet att börja dagen på. Anna & Carro åkte så jag och Annika lagade mat, makaroner och kötbullar/fiskpinnar. Mumma, medan de glodde vi på "High school musical 3", den var bra. Bättre än tvåan iallafall! Gjorde mig iordning sedan med dusch och smink, mamma pappa och Johanna höntade mig typ halv två. Sedan bar det iväg till stockholm, Orionteatern och BOUNCE!!!! Var en aning tidiga, men skönt att komma i tid. Iallafall, föreställningen var så jävla sjukt bra!! Jag stog nog och gapade mest hela tiden, både åt dansen och åt Fille och Joes sexiga kroppar. Damn, va de är sexiga. Det finns nog ingenting hetare än en kille som kan dansa? Det är en riktigt turn-on för mig. ojoj. Iallafall så var dansarna överallt i rummet, man fick förflytta sig och tur som vi hade såg vi bra hela tiden. Så har stått typ en meter ifrån alla i Bounce. I slutet så skulle Fille ramla ner i publiken så skulle alla flytta han upp på scen, aa ni vet? Haha, jag och Johanna ställde oss i en pra position och när han kom över oss, rå råkade ju bara handen komma precis där hans rumpa var och damn, den var ej latch haha. Shit jag blir fortfarande helt matt när jag tänker på det. Nej, haha de var ju inte bara det sexia man tittade på. Utan koreografierna var sjukt bra och dansarna är sjukt duktiga, älskar allaehoppa. De va roligt också att Daniel från skandinaviska sytycd var med i föreställningen, han är fett skön! Nej, mycket prat här alltså, men det var så sjukt roligt så jag vet inte vad. Helvärt iallafall, dessutom var jag där med Johanna och det förhöjde stämmningen. Vi var sist ut ur lokalen i hoppet om att de skulle komma ner så vi skulle få en kram. Men icke... Iallafall, de va dunder!!!

Söndagen orkar jag inte berätta om, tråk & dans som gick åthelvete pga dålig vikare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0