Trött & sliten

Damn, va trött jag är. Denhär veckan i skola har verkligen dödat mig. Kul, jag ska gå och lägga min snart och klockan är kvart över elva. En fredagskväll liksom?  Det känns helt ovärt fan. Men, vad gör man inte? Känner att jag ska vila upp mig inför nästa vecka. Då blir det roligt, italianos, sthlm, partay, bowling & mycket god mat. Det ska faktist bli skitkul. Dessutom är det bara 3 skoldagar. Måndagen harjag bara utv. samtal och fredag studiedag. Så hoppas nästa vecka inte blir lika dödande som denna.

Kvällen har bestått av en soffa, halvsovande, "Så ska det låta" och "Let's dance". Jag känner att jag knappt kan hålla ögonoen uppe.

Morgon dagen får vi se vad som väntar. Kanske sätter mig på cykeln en stund eller tar en promenad. Sedan ska jag också börja röjja i förrådet där Gianluca ska bo. Kvällen ser jag fram emot mycket, tacos, melodifestival & vin. Mysigare finns inte! Förresten så säger undersökningar idag att Af Ugglas och Malena Ernman ligger oerhört bra till (?) Om någon av dem vinner går jag i taken och tar livet av mig själv.

Nej, nu ska masen på och sedan blir det sova av.
Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0