Söönday

Först och främst vill jag bara säga att ni är sjukt dåliga på att kommentera. Näe, jag vill ha lite uppmuntran till bloggandet, tack?

Dagens agenda har inte varit speciellt speciell. Vaknade vid elva, gjorde mig frukost och tittade på "The Hills" från tolv till fyra, då jag åkte in till stan och danscenter. Var hip-hop idag med Adena och jag har inga ord för henne. Någon böttre danslärare än Adena har jag aldrig haft, hon är så sjukt pedagogisk och lär ut bra, dessutom en fantastisk dansare. Iallafall fortsatte vi på koreografin till låten Sweet drams av Beyonce. Den tål att lyssnas på, ni som är intresserade, mycket bra. Hur som helt, koreografin är sjuk bra och riktigt härlig. Man får ett skönt flow i den och känner lyckorus i hela kroppen.
Kom hem vid halv sju typ, pratade lite med familjen sedan tv, Wipe out och Americas best dance crew. Oja, härlig slapp dag...

Imorgon har vi bara utvecklings samtal i skolan så behöver bara åka dit i högst 20 min. 9.40 dock. Fast det spelar ingen roll, måste upp tidigt ändå för Lille-bror fyller ju 16 år så det blir frukost på sängen till honom. Så bestämmde pappa och jag att vi ska in och gymma innan mitt samtal, så det känns bra. Har inte gymmat på länge, så det ska bli jävligt skönt. Efter mitt samtal sedan ska vi handla saker till fördelsedags middagen. Sedan hemkommen ska jag laga min berömda, goda, underbara tryffeltårta. Oja, ingen kan motstå den, en riktig höjdare. Min lille-bror har tur att jag var ledig imorgon så han får den. Saker som också ska hinnas med imorgon är städning och CV-skrivande. Måste ha jobb, men har inte en bra feeling alltså.

Nej, nog om mitt babblande..

CIAO


Kommentarer
Postat av: Alex

Kommenarer bad du om ja... Ja men de låter som en dunder söndag i dess lathet som en söndag ska va! Åhh Mmmm tryffeltårta!! Sweet drams riktigt bra ja!

2009-03-15 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0