schlager skam!

Det är tur att man kan tröstäta. Glass i stora lass säger jag bara efter kaoset i kvällen schlager final. Malena Ernman? Nu måste ni skämta med mig? Svenska folket har spelat mig ett spratt. Nejnejnej, jag kan fortfarande inte fatta att hon vann. Nu är det självklart att hon inte ens kommer komma med i eurovision-finalen. Nej, hon kommer att åka ut i semin eller vad det nu heter. Japps, man fattar ju ej vad hon sjunger? Nejnej, är fruktansvärt besviken och förstår mig inte alls på svenska folket.

Hur som helst var det annat som livade upp stämmningen. Tacos bl.a. Dessutom gjorde pappa en "schalger-bög-drink" som var grön och smakade melon och var rätt stark. Sedan massa vin och annat mums, ja mormor föreslog till och med att jag skulle ta en virre, för det var de hon drack när hon var 18. Haha, de gamle, man undrar ju....

Hur som helt sitter jag här med en stor skål glass så min laktos mage kommer inte må bra imorgon. Jag skiter i, ska man tröst äta så ska man, ellerhur?

Nej, nu måste jag sörja lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0