Sammanfattning

Jag har tyvärr inte tid att blogga p.g.a. italienarna! Men gud så skojigt vi har haft. Jag hade lite tid över nu så kan väll summera lite.

Min italiano är riktigt knäpp i huvudet. Han är riktigt ree och jag tänker inte bo hos honom i Milano. Skojar inte, duschar man med duschdörren öppen så de blir vatten över hela golvet, har man inte alla häster hemma. Som vi kallar honom här hemma, Mr. Bean.

I torsdags hade vi sightseen och gick och åt på Raffifi, italienskt. Efteråt gick jag, Johanna, Matilda, Gianluca, Marco och Davide till Storken och chillade. Lärde mig säga en del fula saker. Ti piace pompini? Nej, fyfy.
Fredag var det stockholm och var i stadshuset, riksdagen och gamla stan. Hade det mysigt med våra söta italianos. Kvällen bestod av fest i Gottsunda. Blev lagom rolig i skallen och kanske råkade säga något jag inte borde. Voglio pampini var något skoj iallafall. Mycket trevligt.
Lördagen var bowling på schemat och jag slog 2 strikes, vilken jag är sotlt över, benissimo! Sedan gick vi runt på stadan. Kvällen gick vi till ett ställe som heter Cosmo, där fanns fika och drinkar. Drack 1 glas vin och hade det mysigt.

Jag & Johanna är kära i Marco, fett sexig så det inte är klokt.
Nej, måste göra min iordning nu.
CIAO

Kommentarer
Postat av: johannaa

MY LOVE , OUR LOVE ! I LOVE HIM WE LOVE HIM <3 GIGI IS BEST

2009-03-25 @ 00:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0