Råttor i väggen och räkost

Jag tror jag har råttor i väggen. Det lät konstigt som fan i väggen inatt, vi har haft det förrut. Eller var det kanske bara vinden? Jaa, det tåls att fundera över..

Hur som helst kom jag aldirg igång med uppsatsen igår, dåligt, jag vet. Men kom bara inte på hur jag skulle lägga upp det. Så istället nu kommer jag ta "Hur har suffragetterna påverkat dagens samhälle?". Så kommer jag skriva från 1903 fram tills idag. Det är ett bra tidsperspektiv, och så skriver jag i 20-tals perioder så det kommer nog att bli bra. Hoppas jag. Ska skriv aom utvecklinge i England och Sverige. Eftersom det var i England suffragetterna startade och Sverige såklart eftersom vi bor här. Hoppas att det ska gå bättre iallafall. Vi får väll se...

Nej, nu har jag tydligen gjort ngt fel när jag smakade på räkosten. Hm, ibland blir man trött...

Ciao

Kommentarer
Postat av: paula

eftersom han vill att man ska vara så precis som möjligt med frågeställningen så kan du ta hur har suffrageterna påverkat feminismen i dagens samhälle.. :)

just a tip <3

2009-03-31 @ 17:02:49
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0