Nämen, uppdatering?

Okej, jag måste verkligen börja med min uppsats i historia. Kom hem för en timme sedan och skulle börja med en gång. Men när jag satte mig här hag jar gjort allt för att undvika det, läst allas bloggar. Hallå? Jag bloggar till och med själv. Har ju lagt bloggen lite på hyllan senaste tiden. Vet inte, känner inte att mitt liv är så vidare värst intressant just nu så de finns inte så mycket att berätta. Vad jag gör om dagarna och så, hur kul läsning är det, egentligen...?

Iallafall så kan jag berätta om vad min historia uppsats ska handla om. Den ska handla om Emmeline Pankhurst, en av de som startade suffragetterna, rörelsen som kämpade för kvinnlig rösträtt. Jo vars, feminist är man så varför inte. Har dock inte kommit på min frågeställning än så de blir lite klurigt, (Skrev krulit först, finns det något som heter så?). Iallafall har 2 böcker som ska läsas och lite sökning på internet så borde det gå i hamn hoppas jag.

Bara för att intresseklubben kan anteckna s kan jag tillägga att jag är skit, skit, skit trött och bara vill sova.
Tack gode gud för att min sömn ska åtgärdas snart!

Nejnej, kanske ska sätta igång? ...

Kommentarer
Postat av: http://www.epicfail.net/Toilet-Flush-Fail

Jo kul läsning som fan du ;)

2009-03-30 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0