Late night med Madde

Hm, tänkte slänga in ett inlägg, men vet inte vad jag ska berätta om.
Sjukhusbesöket var obehagligt men gick bra. Det såg normalt ut, så jag har troligen då IBS så hoppas jag ska få gå till en dietist.. Inga mer konstiga undersökningar för då dör jag. Gissa om jag vräkte i mig kycklingsalladen när jag kom hem idag? Oja, den åt jag upp på 10 minuter. Var så jäva hungrig, ska nog ta mig lite till att äta innan läggdags. Man måste kompensera gårdagen faktiskt.

Annars har jag varit duktig idag. Skrev ner till min muntliga presentation och skrev klart Svenska uppsatsen. Skrev om Pinkalodien och om folket när som hette Nussar, ritade en bild i paint som jag tänkte visa er. Det gick tydligen inte. Så synd för er....

Annars har ja lite småpanik. Har italienskaprov på torsdag och fick reda på att vi tydligen slutar halv sex (JAG VET) imorgon så kommer inte ha mycket tid att plugga. Sedan prov fredag och torsdag har jag dans och kommer hem tjugo i nio, hjälp mig någon? Detta kommer gå åthelvete.

Men men, jag har helgen att se fram emot. Final i melodifestivalen. Liksom, tacos och sedan final. Underbart! Fast har nite bestämt vem jag hejar på en. Det finns många bra och olika synvinklar. Typ jag gillar Alcazar, EMD. Men jag tror Sarah skulle gå hem i öst i eurovision. Så jag ska fundera.
Yes, de va min schlager update for now. Säg till om ni vill ha mer!

LÄGGDAGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0