Jag vill ha chips

Jag har grova cravings efter chips just nu. Ge mig, ge mig, ge mig säger jag bara. Snälla kan någon komma hit med en chips-påse? Jag måste ha. Nej usch, de blir att fjäska för pappa nu så jag förhoppningsvis får skjuts. Annars tänker jag dra med lille-bror så jag får sällskap iallafall.

Igår iallafall var det roligt. Åt middag hos Annika och sedan drog hon iväg mig på inflyttnings fest hos några av hennes killkompisar. Träffade många kändisar där iallafall så det var trevligt ändå. Hade mycket roligt. Förstår inte, kom dit med ingen dricka alls men lyckades ändå blir skapligt rund. Jaa, killar är väll givmilda antar jag? Iallafall det var välbehövligt med en partay-kväll kände jag. Så var skönt. Däremot idag var det lite värre. Men viking på natten, viking på dagen... Eller visst säger man så..?

Ikväll blir det bara melodifestivalen iallafall. Bara ta det lugnt och försöka lägga mig tidigt. Jag hejar på han Ringo mannen vad han nu hette. De var sköna och hade bra låt. Heja, heja!

Nejni, nu fick ni ett inlägg efter 3 dagar. Roligt va? Får se när jag har tid och lust för nästa!

Puss på er iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0