Fredaj

Åhå, jag får snart ett aggritions utbrott på min lillebror. Va fuck är hans problem? Han sitter i sitt rum och jag i tv-rummet. Han har på skit hög musik bara för han har köpt en ipod högtalare för 1600 och måste visa att han kan lyssna på skit hög musik. Jävla idiot har sagt till han att sänka hundrafemtioelva gånger, jag hör ju inte tv'n eller vad jag tänker. Här typ punkrock blandat med Infinity liknande musik, blandat eller? Iallafall, kände att jag behövde få ur mig lite av dethär.

Idag var jag och Johanna duktiga, vi simmade. Projket Milano vafan! De var skönt iallafall. 1 lektion och sedan hem med mamma. Så nu har jag städat också så de är fint i vardasrummet. Mitt rum orkar jag ärligt talat inte ta tag i, är alldeles för trött. Tur att mina sömnproblem ska åtgärdas snart, förhoppningsvis iallafall.

Usch, är på dåligt humör nu, jävla cp-musik han har. Får psykos fan.

Ikväll då, jag hoppas pappa har köpt vin för det skullle verkligen behövas, måste relaxa lite om jag ska vara ärlig. Sedan är de ju final i Let's dance, heja Laila! Också Så ska det låta. Blir alltså bara en slapp tv kväll för mig ikväll.

Nu kom pappa, ska vara social!

BACIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0