Ett långt och ovärt (?)

Här sitter jag, nere i förrådet med min mage som gör ont och kurrar. Jaa, för er som inte vet så ska jag ju till Akis imorgon och ska röntga tjocktarmen. Så har inte fått äta på hela dagen idag, bara dricka klar vätska. Så känner mig lite halft död, fast pigg ändå på något vis. Konstigt är det iallafall och magen låter som jag vet inte vad och den vill ha mat i sig. Men nej, inte fören imorgon vid 4-tiden kommer det att hända.

Ja, iallafall hade lite tid över så tänkte slänga in ett inlägg, i know you miss me. Hur som helst så är jag sjukt stressad just nu, kan jag berätta. På onsdag ska jag lämna in en uppsats som jag kommer sitta med imorgon natt antagligen och göra klart. Den ska handla om ett fantasiland som heter Pinkalodien och består av moln som är rosa oh fluffiga. Så långt har jag kommit. Nej, sedan har jag muntlig presentation på onsdag i engelsa, italienska prov på torsdag och Naturkunskap på fredag. Snälla, skjut mig? Kan de inte hitta någonting i min mage imorgon så jag måte stanna på sjukhuset. Jag orkar inte...

Dessutom, vet ni? Fick lite omdömen idag jag hde 41% frånvaro. Shitshit, fast de mesta var anmäld. Jag tror 20-någonting var oanmäd så kanske inte så bra iallafall? Hur som helst måste jag verkligen sluta skippa lektioner. Inte bra detta. OCH, jag fick IG-varning i matte. Det är väldigt irriterande då jag fått g på både mina matteprov. Så jag ska ta mig ett snack med Ingar, Inger på torsdag. Vet hut.

Vilket givande inlägg va? Nej, ska väll upp och se någon dålig tv-serie och försöka somna med min mage.
Tänk på mig imorgon!

PUSS

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0