Bara för jag är trött på skit vädret

Så, kanske borde satsa på att lägga sig och nana?

Iallafall så vet jag inte varför jag ens skriver just nu..

Det jag vill nu är att bara åka iväg till typ något soligt land, turkost, salt hav och vita sandstränder. Dricka goda färgglada drinkar och äta en massa god mat. Bli brun som en pepparkaka och sitta ute på en balkong och lyssna på syrsor, känna kvällens värme och bara njuta. Usch, vad jag vill bort. Snälla, kan någon inte ta med mig på en sådan resa? Jag skulle göra allt. Jag vill åka bort, från skol-helvetet och all press om jobb och skit. Nej, usch take me away, tack.

Jag tror vi alla behöver sol och värme och glass vid ån, inte att förglömma en take-away latte. Har jag inte rätt?

GE OSS NU!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha tro mig du är inte ensam om det. Skittråkigt väder man vill typ ba skjuta siig själv eller ngt :P

2009-03-16 @ 23:11:36
Postat av: Sara

haha tro mig du är inte ensam om det. Skittråkigt väder man vill typ ba skjuta siig själv eller ngt :P

2009-03-16 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0