Weekend update for the people

Nämen hejsan!
Har inte hunnit blogga någonting alls i helgen för har haft en massa annat för mig.

Skolavslutningen var trevlig, eller nja.. Skolan, elevvården och skolledningen tyckte min och Selmas dans var för "sexualiserad" och att vi var "för utmanande" och att vi borde tänka på hur folk uppfattar oss. Tydligen hade man sett våra pussys? Haha, larvigt. Tur att min pappa är bäst och skäller ut rektorn...
Iallafall trevlig middag med dundertjejer. Baby kom också och lite andra. Jag och Atti shotta tequila och de va najs. Kom med mig till midsommar? Haha. Iallafall regnet öste och Sasha och Atti gjorde snygga provosoriksa hattar. Det blev grekisk efteråt och sedan hem till Selma. Adi följde också med, han och mysa en stund. Somnade vid fyra tiden.

Lördag regn och rusk igen. Kvällen spenderades med Selma, Kristi och Adi. VI tittade på Sex drive. Vi köpte även godis och läsk för 150 kronor. Ajajaj. De blev en hel del prat och det var skönt att få snacka ur sig lite. Även denna kväll blev sen, men värd.

Söndagen vaknade vi regn och rusk och blåst. Fyfan! Eftersom dagen var så värdelös tog vi tupplur från fyra till åtta. Gick in och träffade söta Leon och åt massa knäckemackor. Efter en stunds funderande över vad man kunde hitta på bestämmde vi oss för att hyra film och kööpa godis igen. Vi tog Reno, 911 Miami eller va nu den hette. Godi för 150 kronor. Shit, tjockisar. Men iallafall, idag börjar nyttiga sommarlovet.. Selma och jag gjorde även lite planer inför i sommar som jag hoppas ska bli av. Är iallafall astaggad och hoppas på att det blir av, på riktigt.

Idag handlade jag och mamma till pappas födelsedag. Hittade allt vi ville rätt fort. Köpte även Pulmicort, min astma medicin för 395 kronor. Den ni, de är inte lätt att vara astmabarn. Åkte hem tidigt och så. Är jättetrött och ska vila. Imorgon ska jag hem till min älskade bänät Safi va länge sedan har saknat henne!

Nejni , de blev en hel del update va? Iallafall, sommarlovet eller höstlovet(?) har börjat. Känns väldigt konstigt....



Tack för helgen älskling! Känns så bra att prata med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0