Uttråkad...

KILLAR

en kille som har samma humor som dig:
 Erik
en kille som gör dig glad: Adi
en kille du tycker har skön stil: Kristoffer!
din bästa killkompis: Min bror!
en kille du saknar: Hmm, Josef!!!

SENASTE

Personen du kramade?:
 Mamma <3
Personen du tänkte på?:  Duu!!
Personen som sov i din säng?: Johanna, <3
Personen du hade sex med?: tihii
Personen du skrev med på msn?: Haha, kommer ej ihåg.. Säkert Johanna?
Personen du var med?: Adi!

KOMPISAR

En kompis du saknar:
Dem i Falun... :(
En kompis du älskar riktigt mycket: Johanna Marklund
En riktigt snäll kompis: Alla mina vänner är snälla ;D
En kompis du kommit nära: Safsii :)

RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover?
Haha, näää....
Har du någonting att dölja? De har jag minsann..
Vet du hur man frostar av en frys? Jaaa....??

KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu?
....
Gillar du någon? Mm...
Vem? Figure that out ;)
Har du haft många förhållanden? Nej
Vad har du på dig nu? Mjukis och FAA-tröja (use one)

VEM

vem är i rummet med dig?
 Molgan..;P
vem fick du senast sms av?  Adi :P
vem tänker du på nu? Tiihii
vem önskar du var med dig nu? Du vet, dig!

VAR

var går du i skolan?
Fyris smurf power!!! (I dont like the linne-barn som kommer) FYRIS ska vara orginal förfan!!
var sover du? I min sköna, mjuka säng ;)
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? H&M, 200:- men för a good cause!
vart åkte du senast bil? Hmm, till Johanna I think!

VAD

vad är det för färg på dina byxor? Gråa ;D
vad har du på fötterna? Strumpor, 
vad är din favoritfärg? Grönt gillar jag..
vad hör du just nu? Ingenting, tv'n...?

HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng?
 haha, oja!
sovit naken? mhm..?
dansat framför en spegel? haha, många gånger. Hallå, danssal?
dumpat någon? m..
älskar eller saknar någon nu? ja, jag älskar. Saknar inte längre, fått tillbaka det jag saknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0