Tråkiiig

Favoritcafé: Om jag ska dricka kaffe, latte typ är det Wayne´s. Om jag vill tjocka går jag till Storken!
Favorittidning: Hmm, massa. Men mode, skvaller och korsord blir jag nöjd!
Favoritplagg i garderoben just nu: Blåvita shorts frå Oushu i Milano!!
Längd: 1.59 typ...
Vanligaste färgen på mina kläder: Jadu...? Jag varierar mig nog rätt mycket ändå tror jag!
Jag tränar: Dansar, det gör jag. Ut på powerwalks med mamma så ofta vi kan. Samt tar en tur på cykeln när det finns tid och ork.
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött, depirimerad för jag saknar min baby... 
Är det nått du absolut inte äter: Asså, jag är inte kräsen med mat. Korvstroganof eller hur man stavar det har jag svårt för. Kaviar också, bläsch.
Kläder just nu: Vanliga gråa mjukisar och en stor svart t-shirt!
Vad sa du senast: Sa godnatt till mammsen, tror jag.
Spelar du nåt instrument: När jag var yngre spelade jag piano. Men jag slutade för min lärare var så dålig. Synd, för skulle varit roligt att kunna spela nu, tycker jag...
Morgon- eller nattmänniska:  Båda två. Ibland är jag uppe sent om nätterna och är pigg. Ibland vaknar jag tidigt och är aspigg. Nu är jag nog mer nattmänniska bara för sommarlovet gör så de blir så, haha.
Sparare eller slösare: Haha, jag slösar nog inte så mycket. Asså, jag köper det jag behöver. Eller slösar ju iochförsig mycket på krogen, mat och alkohol. Inte bra...
Har du några homosexuella vänner: Kanske det...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jaa, det tror jag! Mormor och morfar träffades när de va 16 och nu är de 71. Mamma och pappa har varit ett par sedan de var 18 och nu 44. Så, jag tror definitivt att man kan vara trogen föralltid. Jag vet att jag vill vara det med den jag bestämmer mig för att dela livet med iallafall.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har alltid velat ha 2 barn, men tror jag vill ha 3. Haha, när jag spådde mig sa hon 5 barn och ett missfall. Vi får se, det som händer, händer.
Vad ska barnet/barnen heta? Haha, jag gillar Hugo och Vigor till pojkar. Sedan tjejnamn Alma och Felicia.
Bio eller promenad: Båda två är mysiga, verkligen. Men, om det är snöstorm eller spöregn går jag hellre på bio!
Är du kittlig: Överallt, jag lovar. Jag är oerhört kittlig...
Rädd för insekter? Haha, skoja inte. Insekter är en stor fobi för mig. Myror är det värsta djuret jag vet. På riktigt.
Bästa bok? Låt den rätta komma in - John Ajvide Lindqvist. Också Gömda och Asyl som är skrivna av Liza Marklund.
Chips, morötter eller godis? Morötter? Driver du med mig, haha. Nejnej godis eller chips. Hallå? Finns inget bättre än att krypa ner under en filt, framför en film och massa godis. Mums.
Pizza eller hamburgare? Min mage mår inte bra av pizza, men de kan vara så jävla gott. Samtidigt som typ en chees från McDonalds också kan vara underbar. Haha, kan inte bestämma mig. Beror helt på humör alltså!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en navelpiercin som jag tog i åttan. Sedan ska jag försöka tattuera mig i jul, tre små hjärtan på ankeln, en för pappa, en för mamma och en för lillebror. Sedan fylla på med ju mer folk som kommer in i mitt liv, barn t.ex.
Stökigt eller välstädat? Jag vill egentligen ha välstädat. Men ibland orkar man inte. Ibland får jag ryck städar hela huset. Men ibland får det vara stökigt, i typ lådor där ingen ser.
Använder du knark? Aa, värsta pundaren alltså... Hej ironi!
Kaffe, te eller inget? Beror helt på, kaffe, latte, svart te, grönt te. Asså allting, beror helt på.
Har du en besatthet? Besatthet? Hmm, mina serier haha kanske?
Civilstånd: 8/5 med min Adi <3

Snodde listan av Paula, som hade tagit den från Safi tror jag. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0