Rösta i EU-valet nu på söndag, 7:e juni!!!

Som jag skrev i förra inlägget lite om ssu och det där. Så tänkte kampanja lite mer såhär reklam-isch i bloggen. Så, alltså den 7:e juni är det val till Europaparlamentet och alla ni som är över 18 ska gå och rösta. Okej, det är inge tvång, men ni hjälper faktiskt till att påverka. Dessutom ska jag jobba den dagen och jag vill ha många röster att räkna så jag kommer hem sent på kvällen.

Men iallafall, så borde ni rösta på socialdemokraterna. I EU-parlamentet som det ser är majoriteten borligt och därför behövs Socialdemokraterna för att jämställa det.
Dessutom borde ni rösta på denna kille i personrösterna, Ardalan Shekarabi. Han står på 8:e plats i personrösterna på valblanketten för Socialdemokraterna. Han vill bl.a. jobba för att stoppa diskrimineringen i jobb och mycket annat, skapa fler jobbmöjligheter dessutom förbjuda sms-lån vilket är väldigt bra eftersom företaget lurar människorna på en massa pengar då det är en skyhög ränta.
Så rösta, rösta, rösta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0