Natthälsningar

Sommarlovet dödar ens liv. Alltså borde intejag ligga död i soffan? Som jag berättade i inlägget nedan om min dag borde jag avra trött. Dessutom satte jag mig på cykeln i 45 minuter när bachelorette var. Jo ni.

Men har jag min dator på rummet börjar jag lyssna på en massa skön chill musik och funderar över livet. Haha, nejdå. Eller lite kanske? Man vet aldrig med mig och mina ryck. Jag satt nyss och läste igenom de senaste året i min blogg och herrejösses ändå vad som har hänt. Det har hänt mycket och jag tror att ibland kanske jag var lite för öppen i bloggen. Borde hållt mitt humör mer privat hur det var. Skit samma. Iallafall har jag kommit en lång väg och just nu är jag inne i en bra period. Eller aa, typ. Jo, faktiskt jag har underbara vänner och en underbar pojkvän. Hela sommaren är framför mig och jag hoppas de planer jag har kommer att förverkligas. Bara vädret blir bättre. En sak fattas bara, och det hoppas jag ska lösa sig. Men det kommer det göra, det vet jag.
Just de SYTYCD var bra, det var några riktigt duktiga gåshuds dansare. Men, var är de härliga hiphop människorna?

Haha sådanahär halv-vakna inlägg blir ju helflummiga vafan. Jag ska upp tidigt imorgon, ska till Gränby C en stund. Sedan åka hem igen och hjälpa mamma med middagen för pappa. Kanske kan knöppa lite kort på den goda maten vi ska göra. Om ni har tur så ni kan frestas haha.


Här är lite tips btw på sköna natt låtar.

Elisa-Dancing
Gavin Degraw-Overrated
Me shell ndegéocello-Beautiful
Googoo Dolls-Iris
Bachelor girl-Busses and trains
Allt med James Morrison
Allt med coldplay (The scientist & Fix you är favoriter
)

Dedär får räcka, jag är för trött.
Godnatt älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0