Hemma igen

Sådär då, nu är jag hemma igen. Har mina saker hos Johanna, men ska nog hämta dem ikväll om min kära mor vill ge mig skjuts!
Igår vare rätt skoj. Jag, Sasha och Johanna gick till bj med Jennyfer & Madde. De var skiva och bev packat med folk. Jag och Johanna tog våran allra första teqila shot, Atti, blir du stolt nu? Nej, men de va riktigt härligt iallafall. Träffade min sötnos också, mys! Synd att vi inte hittade sovplats för fick åka med med kvartöver tolkv bussen til björklinge. Vilket i och för sig var rätt skönt ändå för var astrött. Men iallafall, de va riktigt skoj på skivan, världens drag.

Idag vaknade jag upp av min lillebror som satte på världen dunk musik för han troddde han var själv, men icke. Johanna åkte hem vid typ tio. Jag har precis dammat i vardagsrummet, mitt rum och toan. Ska dammsuga men behövde en paus. Undra om jag ska städa köket också, för att vara gullig mot mammsen? Vi får se vad jag pallar med och sådär.

Ja ni, idag är det exakt 1 år var tills jag tar studenten, den ni? Ett år, det är egentligen ingenting om man tänker efter....


Syskonkärlek !!!

Kommentarer
Postat av: Athena

FYFAN VA STOLT JAG ÄR TJEJER:D!!! ONE MORE TEQUILAA PLEASEE:D:D nästa gång kör vi en runda tillsammans ;)

2009-06-07 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0