Hej från gsunda !

Hejsan allesammans!
Sitter just nu hemma hos Safi. Vi var och handlade för ett tag sedan, vi har ätit en skitstor bulle och en massa chocklad framför top model. Senare idag ska vi träffa massa andra tjejer och röka vattenpipa. Det var ett tag sedan jag var här så de är skoj. Saknat gamla Gottsunda, haha!

Imorgon fyller pappa år. Jag ska yupp halv sex och laga scones till han som han ska få på frukost på sängen. Bästa dottern ellerhur? Nej, sedan ska jag baka kladdmuffins som vi ska fika med på dagen också. Vi ska äta middag och sådär på torsdagen eftersom de är lediga på fredag så vi kan dricka lite vin och sådär till maten.

Fredag 'är midsommar och somvanligt tycker jag att det är överskattat och jag gillar inte den högtiden. SÅ ska inte fira den speciellt mycket. Ska köpa vattenpipa till mig och bror här i gottsunda så ska jag vara här med Safsii! Mysigt!

Nej, nu ska jag vara social. Hörs sedan sötnosar!!

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0