Have you ever seen the rain?? ...

Hej tråkmånsar..
Allt bra?

Själv så försov jag mig imorse och tänkte försöka hinna in till min lektion, men... Jag satte mig i soffan istället och åt frukost och kollade på tv. Ska ta bussen in om en timme, jag och Selma ska ju dansa järnet idag. Får se hur det går. Jag har blivit sjuk, yes skoj va? Nej, men  har värdens hosta som gör skit ont i bröstet och de känns inge bra. HAr dessutom ont i halsen och är helt slö i hela kroppen. Jävla allergis fel, plus att jag inte har ätit mina mediciner på flera veckor bara för apoteket är så dumma i huvudet...

Jaa, trevligt att veta va?
Nej, men som sagt dagen agenda då, dansadansadansa, kolla lillebror och förhoppningsvis träffa lite gamla lärare. Maria & Madde är två jag hoppas på. Vore skitroligt att träffa dem, verkligen!

Lite bilder från när jag slutade 9:an haha. Var helt förstörd för skulle sakna alla. Haha, shit va fanns det att sakna egentligen? Okej, alla underbara pojkar! De va dunder. Men men, människor förändras. Min Sp2c är mycket mycket bättre iallafall och kan bara tänka mig hur mycket jag kommer böla när jag tar studenten!

Seeeyaa!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0