GMO för hela slanten

Sitter här i skolan med ett litet gäng, Calle, Jocke och Johanna. Vi sitter och jobbar med vårat grupparbete om GMO. Mitt och Johannas kommer bli dunder. Vi har en asfin plansch med en dunder lay-out. Så de kommer bli najs. Jag sitter och skriver om vad vi ska säga och sådär. Har snart skrivit en A4, så de känns rätt bra. Kanske ska skriva lite mer, men inte så mycket. Tror de räcker så. Betygen sätts ju idag ändå.

Justde, på tal om betyg....
Jag fick G i matte och jag är så glad... Jag fick IG på nationella men som tur är lönade sig mitt slit jag gjort under de andra 2 proven då jag fått G i betyg. Så han vägde upp med det,så jag slipper IG-prövning och allt detdär. En sten från bröstet som man brukar säga..

Annars har dagen hitills varit bra, har varit på bra humör idag. Trodde inte jag skulle vara det efter gårdagen. Men det har de faktiskt varit. Skön dag, helt okej faktiskt. Eller bra. Haha, jag är virrig... Skit samma, ska hem sedan plocka lite på rummet, som om det kommer hända? Nej... Ska glo på tv och sedan ikväll göra mat. Kycklingsallad, jag är bäst på att göra sallad, heja mig.

Nej, kanske hör av mig sedan till er igen då?
Märker ni, börjar blogga lite mer nu faktiskt! Kul va???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0