Bläsch

Det regnar & regnar å himlen är grå...
Yes, så har det sett ut idag, fyfan vilket äckligt väder alltså... Usch, helt bläsch, jag hoppas verkligend et blir bättre tills på fredag!
Idag var vi och hälsade på Jordan, jag Safi och Johanna kom dit först och hjäpte till. Sedan kom några till och vi åt en massa fika och de va mys. Haha, blev lite pinsammt där ett tag "När ska ni förlova er". Haha, men de är söta. Jag älsakr Jordan, hon är världens bästa! Henne skulle man vilja ha som svärmor eller någonting. Iallafall skittrevlig eftermiddag.
Sedan åkte jag till Gränby C med pappa och handlade lite. Köpte mat på Max och kom hem lagom till matchen som de just nu är paus i.
Jaa, hitills då? Tycker Sverige är för fega och offensiva. Iskasson har fått en knäpp i skallen. Källström har väll gjort upp lite från förra matchen. Medan Safari är imponerande, gär riktigt fina inlägg. Jag hoppas på ett till mål, de borde göra ett för Henke. Hoppas, hoppas! Så de får skärpa till sig lite, Sverige behöver verkligen fler mål.

Imorgon ska jag och Selma rå träna, vi ska uppträda på skolavslutningen, så alla fyrisbarn KOM! De kommer bli en skitbra show! Sedan ska jag gråta en skvätt när jag ska till lillebrors avslutning och se han gå ut nian. Älskling....



8:e maj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0