Jag hade tråkigt

OM DIG

1. Namn - Madeleine Hallberg
2. Bor - Björklinge, blandat med hos Selma & Adi just nu.
3. Syskon - Lillebror <3
4. Ålder - 18 år.
5. Född - 23:e januari 1991
6. Ögonfärg - Blåa, ibland lite gröna också...
7. Längd - 158, 5 cm (Jaa, en halv cm är viktig)
8. Sko storlek - 35,36
9. Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
10. Stjärntecken - Vattuman
11. Hårfärg - En guldblond nyans, typ?
12. Födelseort - Krokek, Norrköping, Östergötland


DAGENS...

1. Låt - Dj Nelson - El strip club
2. Saknad - Safsii, men träffar älskling idag..
3. Kläder - Shorts, tröja...
4. Smink - A natural
5. Underkläder - Same as always
6. Mat - Korv med bröd & namnsdagsfika..
7. Köp - Nääe, ingenting.
8. Göra sen - Göra mig iordning åkta mot gsunda.
9. Godis - Bulle :)
10. Pinsammaste - Nääe??


SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - Mmm, har gjort det sedan ja va liten haha..
2. Tycker du om godis - Jaa, duuh?
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Ingen aning,
4. Äter du oftast nyttig mat - Beor på perioder, men de är ju inte donken varje dag iallafall..
6. Är du stark - Jag är Hulken...
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Haha, ingen aning..
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jadu, min pojke säger att jag är söt iallafall...
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Jag tror det, säger det jag tycker iallafall, och det kan blir bra saker ofta.
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Jaa, det är jag. Prinsess namn..
12. Du tycker att du själv är smart - Japp, jag är smart.
13. Vad är det sämsta hos dig - För snäll...
14. Vad är det bästa hos dig - Min otroligt roliga humor, hahaha.
15. Har du bra självförtroende - Njaae..
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Det beror på, om jag har tid kan jag sitta flera timmar..
17. Du tycker om att vara med killar - Aa, de är skönt...
18. Känner du dina grannar - Smugglare? Nä, aldrig..
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Alla...
20. Använder du BH varje dag - Haha, i have to!
21. Svär du ofta - Jaa, borde kanske försöka svära mindre... Eller egentligen, varför då?
22. Gillar du skolan - De är ändå helt okej.
23. Har du någon gång skolkat - Ojojoj, i gymnasiet börjades det, speciellt i 2:an, inte bra.
24. Spelar du något instrument - Näe, blinka lilla på piano...
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, innebandy & daaans
27. Har du några tatueringar - Näe, men ska skaffa en senast i jul...
28. Har du några piercningar - Naveln,
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - När man kommer till en spegel tittar man ju automatiskt på sig själv?
30. Tycker du om djur - Inte fåglar, usch...


BRUKAR DU...


1. Sova - Jaa!
2. Ta mediciner du inte borde ta - Neej, räcker med mina egna..
3. Röka - mjop
4. Snusa - Äckelpäckel 
5. Dricka - Man måste få i sig vätska, eller vadå?
6. Skada dig - Nääe, inte mycket iallafall..
7. Klä dig i svart - Haha, varje dag, (jobbet, servitris)
8. Hata folk - Nej, man ska inte hata..
9. Lita på folk - Neej.
10. Drömma mardrömmar - Jaa, de händer.
11. Gå i skolan - Jaa, fyris heja..
12. Gå i kyrkan - Nääe..
13. Vilja dö - Man ska leva livet.


NÄR...


1. Åt du senast - Halv fyra typ..
2. Läste du ut en bok senast - De va ett jävla bra tag sedan...
3. Köpte du något senast - Igår, cosmo & tuggummi..
4. Svor du senast - Håller inte koll på sådant, haha?
5. Sjöng du senast - Nyss, "dum tek tek" tagga för Alanya
6. Klagade du senast - Imorse, eller förmiddags när baby skulle hem...
7. Klantade du dig senast - Jaa, ingen anining faktiskt...


HAR DU...


1. För många vänner - Näe, man kan inte ha för många.
2. Förföljelsemani - Nääe?
3. Någon annan psykisk sjukdom - Inte vad jag vet..
4. Skadat någon - Hurdå? Passa er... muahaha
5. Färgat håret - Haha de kan man säga...
6. Egen dator - Jaa, typ...
7. Gjort bort dig rejält - Ett antal gånger...


ÄR DU...

1. Snäll - Jag är snäll!
2. Snygg - alltid
3. Söt - När jag är guldfisk
4. Lång - Nääedu
5. Kort - De kan man säga...
6. Klantig - Jaaa, är sjukt klantig...
7. Tönt - Mm, fast en cool tönt..
8. Tjock - Nej
9. Smal - Nej, jag är kurvig.
10. Romantisk - När jag vill det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0