Update från Gimo!

Sitter och lyssnar på gimo alkisarnas glada rop blandat med dansbandsmusik. Oja, vi bor ju över en restaurang i Gimo, alkisarnas stammis ställe. Selmis är nere och hämtar vatten, ska ta fikontärnor för våra magar och mitt medicin. Jomen, har bunkrat upp ordentligt med medeciner så vi trar han om oss här ser ni. Jobbet går sådär, va rätt mycket på lunchen idag med nästan inget på kvällen och ändå hade vi happy hour, så kom och ät hos oss och ge oss rikligt med driks, haha. Vi är också duktiga, jobbar på alanya kroppen. Har just nu en fasta och har köpt protein pulver sådan där natur diet typ grej, så de smakar inte så gott med värt det. Vindruvor och turkisk youghurt med kryddor i är också bra. Så imorgon ska vi upp och jogga, jamen så ska de vara minsann. Kommer bli bra detta tror jag.

Nej, men annars äre rätt skönt med Gimo, har sovit 10 timmar de två senaste dagarna, skönt att sova ut. Skönt också de ¨långa bilfärderna som är rätt jobbiga. Fast det är också jobbigt att sakna alla där hemma. Saknar mina älsklingar och min underbara pojke, räknar dagarna verkligen. men måndag kommer jag hem och på tisdag äre chillkväll hos mig tror jag, är ju ensam hemma så lär passa på lite kanske?

Saknar min lillebror också en hel del faktiskt, att tjafsa och småbråka är någonting jag saknar. Fatta hur vi kommer vara när sommaren är över och allt blir somvanligt, haha? Täntke på en sak, kommer ju typ inte bo hemma somvanligt för skolan börjar nästan. Eller tillåmed efteråt. jobbar till 5:e augusti tror jag, sedan åker jag till turkiet 8:e kommer hem 15:e planerar resa till västervik då den helgen skolan börjar och sedan efter den helgen då kommer jag nog bo hemma somvanligt. Shit, de känns som om vuxen känslor börjar komma. Som om jag flyttat ihop med en kompis hemifrån och bor någon annan stans för jobbet, hälsar på så ofta jag kan. Hur ska jag klara mig sedan? Saknar familjen .

Haha, vilket långt inlägg? Aja, lika bra de för Selma hämtar vatten så hade ltie tid ju. Fick  ni lite update på mina tankar och funderingar iallafall.

Puss på er älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0