Ledigt

Två underbara lediga dagar som spenderats med de jag håller av mest.
Skönt att bara vara med min älskling, också att Safi vågade sig ut på landet va himla skönt.

Har bara chillat, myst och druckit vin med baby. Varit skönt att ta igen allting.

Tillbaka på jobbet idag, skönt nu när säsongen verkligen börjat, det är folk hela tiden och man jobbar hela tiden, sitter inte ner ens ekund och de är skönt, för då går dagarna lite fortare iallafall... Inte mycket kvar nu, denna vecka ut, sedan två hela och efter det en halv. Shit, tiden har gått fort... Nästa vecka bor jag också i Gimo, men veckan efter det flyttar vi hem till u-sala eftersom Selma har skola och sådant. Skönt, för då får jag träffa älskling mer, och ska försöka hinna träffa alla andra mer också. Men de är ändå najs i Gimo, man kan sova ut ordentligt, hinna jogga på morgonen komma hem skapligt och sova. Eller aa, om nnui inte alkoholisterna sjunger "Inatt är jag din" eller "Leende guldbruna ögon". Men skit samma vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0