Lediga dagen

Ledig dag, skönt ! Sov till ett med baby hos Selma.
Gjordeoss i ordning och sedan bar det av till Gränby, betalade av resan, nu är det klart. Och även fast resan är betalad har jag pengar kvar i kontot, de känns bra. Har skrapat ihop 3000 till fickpengar, än så länge. Har 4 veckor kvar på jobbet. Jag ska njuta som fan i sommar, det ska jag säga. Shopping dag i stockholm, yes!

Ikväll ska jag till Selmis och packa, flyttar som sagt till Gimo imorgon. Ska sedan till älskling och tänkte fira lite, det är 2 månader imorgon. Så lika bra att pussa han extra mycket idag, det hade jag planerat iallafall..

Nej, ska kolla nu på Michael Jackssons minnesstund på tv. Shit, tänk va hans familj tjänar pengar på det...

King of pop !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0