Skit morris

Fyfan vad jag hatar min fitt-hor-katt. Jävla fanskap ska jag säga er, helt dumm i skallen. Jag sitter här inne vid datorn och han hoppar upp på garderoben som står bredvid sedan efter fem minuter hoppar han ner, rakt på mig. Rakt i mitt huvud med klorna ut och allting. Lätt är han ju inte heller, en riktig tjockis vill jag lova. Fan, en riktig belsibub är vad han är, passa er. Den ända som han gillar är Aida och det är för att hon kallar honom Gustav.
Kattjävel....


Ursäkta mina många svärord men det behövdes. Och jag hatar honom inte egentligen bara nu...



Ser ni hur oskyldig han ser ut?  Nejnej, man ser på honom att det är någonting lurt där inne...

Kommentarer
Postat av: Safi

Jag tycker inte om Morris. Katter är onda :P

2009-01-05 @ 16:27:54
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0