sjuk & 18

Jaa, men min 18års dag är ju riktigt perfekt... Not.. Fan, det är så typiskt mig att bli sjuk på min 18års dag. Jag har 39 graer feber, ont i hela kroppen, alla leder, fryser som om jag vore i nordpolen plus att jag har en hemsk hosta så det känns som om någon hugger mig i ryggen när jag hostar. Fuck this, visst får jag ha lite självömkan idag? Det är trots allt min dag...

Iallafall så ska jag väll försöka att inte hänga med huvudet. Jag skiter i, jag ska ha min födelsedags middag som jag v'ntat på ett tag nu. In case of att jag inte sagt det innan så berättaar jag igen, lite för att retas också...
Till förrätt blir det bruschetta med en röra på keso, avokado, tomat och rödlök, detta med champange till. Huvudrätt består av pepparstek, klyftpotatis och cherry-sås. yummie. Efterrätt sedan med glass och hallon&blåbär.

Så hoppas kvällen blir bra iallafall. Tur att jag har 2 tillfällen till att fira 18. Fredag krogen och helgen efter det min fest. Förresten, om ni har musikförslag säg till mig för har idé torka..

Nej, tillbaka till soffan, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0