sista dagen...

Skit också...
Sista dagen på lovet så vaknar man i ottan, nästan p.g.a. denna sjukt jobbiga och plågande mensvärken. Såhär ont har den inte gjort på jättelänge fan. Vet inte vad jag ska ta mig till, smarta tips någon som vet?

Hur som, dagen innan skolan börjar alltså, hur ska man förbereda sig inför morgondagen på bästa sätt? Vill helst inte tänka på det över huvud taget, bara massa skolångest då. Tänk, vår termin och det kommer vara så oerhört mycket att göra, suck. Hoppas tiden fram till sportlovet går fort för har världens painigaste schema just nu också. Hoppas på att det bir bättre nästa period.Men, man kan iallafall glädjas åt att halva gymnasie tiden är över. Sedan kan vi ju också se fram emot roliga och flummiga stunder i klassrummet som ofta händer i vår klass p.g.a. dålig eller, världens bästa humor!

Nej, ska vi sluta prata om skolan kanske?

Jag vet iallafall att jag längtar till min fördelse dag, som är om två veckor och två dagar. Och min fest, som är om 1 månad exakt idag...


När vi ändå pratade om skolan. Favorit i repris. Psykologi läaren Göran som vi kommer sakna denna termin då vi inte har psykologi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0