sexturism

Då var pluggandet klart för idag. Känner att det inte blev så mycket historia men min fusklapp är dunder så det ska nog gå för sig. Efter det blev det matte & 2:a gradsekvationer. Förståelsen är lite bättre, men inte helt. Så hoppas någon där uppe hjälper mig på torsdag.

Ska gå upp snart och värma mig under täcket med en kopp the. Sedan sova så det finns energi till morgondagen...

Just det, igår såg jag en skit vidrig dokumentär. Den hette typ "sexturisterna" och handlade om ett hotell i Venezuela där man hyrde ut flickvänner. 50% kom från USA, 30% från Storbrittanien och resten från andra Europa. Så det kom alltså dit äckliga gubbar, i 40-50års åldern och fick välja mellan x antal tjejer som skulle vara deras flicvän under tiden. Man fick lov att byta flickvän varje dag, dock innan 11.50. Man såg verkligen hur tjejerna pinades och inte alls mådde bra. Chefen brydde sig inte mycket heller. Plus mannen som ägde detta var en rik engelsman. Detta är helt sjukt. Förstår inte, stackars flickor som tvingas sälja sig på det sättet för att få pengar. Dessutom gick pengarna oftas till familjen, alltså att det var deras ansvar att försörja resten av familjen. Vissa försökte också spara ihop till utbildning. Fyfan säger jag bara..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0