sallad

Så, jag tror jag har hämtat mig från katt-attacken. Jag fick faktiskt ett sår i pannan, så jag överdrev inte faktiskt!
Kvällen har inte så mycket att erbjuda. Jag ska snart göra iordning min kvällsmat, kycklingsallad. Ska blanda ihop någonting gott med kyckling, ruccola, tomater, soltorkade, kikärtor & annat mumma. Sedan blir det nog en lugn kväll framför tv'n med lillebror. Skulle behöva annat sällskap men man tar det man behöver, ellerhur?

Imorgon ska jag & Johanna ner på stan och sola lite. Vi ska också vara duktiga och simma. Och jag ska vara seriös då, jag ska simma och vara duktig. Nu ska jag komma igång igen med rutiner & träning, så det så! Mysigt iallafall att träffa Johanna & göra någonting roligt ihop.



Yes, den bjuder jag på. Vi är alltid snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0