Nytt hår & Berta.

God morgon, godmorgon... Japp, jag är nästan helt frisk nu, är bara darrig och trött i kroppen och sådär. Men det ska nog gå an.

Gårdagen då, åkte jag in till stan och träffade min underbara pojkvän i en liten stund, skönt. Efter det bar det av till frisöörn. Fick sitta där i ca 1h och 40 min. Men resultatet blev bra. Klippningen är jag jättenöjd över och håret känns tunnt och bra. Färgen blev också helt okej, är mycket ljusare nu men ska ljusa upp det en gång till innan sommaren, spara pengar bara. Dock blev det en slinga längst fram som ser lite orange ut, så lösningen på detta blir att jag får köpa silver schampoo och förhoppningsvis blir det bättre, kanske hela håret blir lite mer kallare då? Hur som helst, värt pegarna och jag är nöjd...
Visste ni förresten? Mamma hittade på internet igår att enligt de flesta modetidningarna så är Estetica en av de fyra bästa hårsalongerna i norden.

Nu sitter jag nere i köket och ska försöka börja på min uppsats. Japp, känner mig inte ett digg taggad, men det måste göras. Till råga på allt är Berta på besök och jag har skit ont i min lilla mage. Stackars mig... Bara för det ska jag äta lite cherios...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuk?:S

2009-01-29 @ 14:47:44
Postat av: Paula

Silvershampoo is our friend :D Det blir alltid bättre då! :)

2009-02-02 @ 17:58:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0