Nyår & sådat

Dagen efter...
Allting ordnade sig iallafall upp sig igår kväll, tur var det. Efter att ha ätit god middag med oxfilé och panacotta åkte jag & Johanna in med nio bussen till stan. I stan gick vi till Petter där vi träffade honom, Niklas, Kim, Mario, Dennis, Marcus, Fredrik, Simon & Henrik. Vi hade jättetrevligt där, klädde oss i party hattar och sjön allsång. Mycket trevligt som sagt att umgås med gamla godingar. Vid elva-hugget började vi dra oss mot slottet. Promenaden blev jobbig med pumpsen och vid vissa tillfällen åkte dem av och det blev barfota, skulle inte förvåna mig om jag bli sjuk. Tolvslaget blev iallafall perfekt, fick min nyårs kyss av min älskling och det var väldigt lyckat. Efter tolv började alla springa men Niklas väntade på mig så åkte vi hem till honom halv ett. Natten, morgonen och dagen spenderades där hos min älskling. Jättemys, speciellt sällskapsresan...
Dessutom blev det en dunder start på året. Första januari 2009!

Bilder utlovas vid senare tillfälle, kan inte få upp bilder på denna dator så ska fixa så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0