noll ambition

Jaa, bloggambitionen ligger inte på högsta nivå nu kanske. Har inte så mycket intressant att skriva men tänkte slänga in ett inlägg nu bara för er, trevligt va?

Tog en lite sovmorgon idag på tio minuter, va så jävla trött så idag blev et luffar stil med mjukis & knappt något smink, sådana dagar behövs. Har ont i magen, kanske beror på mackan jag åt till frukost (?). Jag måste blir remitterad till en dietist, så är det bara. Skol idag, helt okej slutar tjugo över två, min tidigaste dag. Efter skolan ska jag ner på stan, ska försöka komma ihåg att gå till Haba & beställa klipp & sling.

Igår träffade jag Annika, mycket trevligt. Vi åkte hem till hennes kompis, Kim i Kvarntorget. Där satt vi och pratade och hade det mysigt. Vid sju kom Annikas pojkvän så de va trevligt att träffa honom också, klart godkänd...

Nu är det inte många dagar kvar, måndag, tisdag, onsdag, torsdag FREDAG!!! Sedan nästa freag ska jag ta min premiär runda på krogen. I'm lookin' forward to it!

Seee yaaa!

Kommentarer
Postat av: Annika

FAAN va bra att han blev godkänd gumman!:Dhahahha Kul vi ska ha på fredag!<33

2009-01-25 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0