näst sista.

Sådär, det har var näst sista dagen på lovet. Jag & Johanna var väldigt duktiga. Kom in halv tolv, gick och solade och jag fick faktiskt färg fast vi bara solade 16 minuter. Eller haha, just nu är jag jätteröd på bröstet men det blir nog bättre förhoppningsvis. Efter solningen gick vi till nautilus och var duktiga. Simmade i 20 minuter iallafall och det är bra för att vara oss, dessutom på snabbsimmet. Det känndes att man inte varit i gång på ett tag speciellt i armarna. Efter simmning var det varmpool med alger och sliskande par. Sedan varm bastu, skönt skönt.
När vi var klara gick vi och åt på cupido och det är helt ovärt somvanligt. Orkar ju inte ens äta upp hälften av allting. Usch & fy!

Är hemma nu och känner mig en aning slut i kroppen. Förhoppningsvis så ska jag träffa Niklas ikväll, mysmys!!

Tvärr Johanna, har bärbara nu så ingen bild till dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0