Måndag

Som jag sa igår blev jag hemma idag. Har suttit nu sedan nio med matten och har inte hunnit klart med hemuppgifter än i kap.7 Det är pain, pain, pain. Men kännde att det behövdes en paus nu.  Vila hjärnan lite innan jag går vidare. Ska också försöka äta någonting kanske? Har inte ätit än idag bara kaffe så det är väll dags antar jag.

Lite senare ska jag åka in till skolan, måste hämta mina historie böcker. Så eftermiddagen ska ägnas åt att plugga historia. Vilken härlig vecka detta kommer att bli! Plugg, plugg och mera plugg. Jag ser fram emot det som tusan!!!

Det blåser som fan ute!! Ibland tror man nästan att huset ska blåsa bort, eller kanske altanen iallafall(?) Hur som helst gör dettta vädret till att man fryser ihjäl och mina fingertoppar är blåa och jag överdriver inte, de är blåa. Skit kallt. Nej, jag vill ha snö på min födelsedag, dream on... Sedan kan allting bli varmt och vårigt. Mysigt och härligt. Inget usch-väder. Sol och varma dagar, tack!

Nej, tillbaka till linjära ekvationer & polynomer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0