Lördagen :)

Lördag kväll och dagen har varit roligt, mycket rolig. Just nu orkar jag inte berätta om min första kväll på krogen, jävligt lyckat blev det iallafall. Eller pengarna bara försvann på jag vet inte vad, men så ska det väll vara? Iallafall så tar jag mig tid imorgon förhoppnigsvis så kan jag återberätta. Eller så får ni klicka in er på Safis blogg (se länk nedan) för gästbloggade lite där och berättade.

Idag vaknade jag upp tio efter 2 timmars sömn. Så har varit rätt slut idag. Jag och Annika delade på en bakfylle pizza som smakade. Sedan satt vi och berättade för Kim vad han gjort kvällen innan. Senare så mötte jag Johanna på stan och vi åkte till g-sunda till Safi. Äntligen fick Safi träffa mig. Gona kom en stund och vi pratade. Sedan började den långa väntan, ellerhur johanna? Vi väntade och väntade och väntade. Nej, tidsoptimist ska man vara annars går det ej. Hur som helst så kvällen spenderades i Rafifs systers lägenhet med Johanna, Safi, Rafif, Kadir, Jossra och en till tjej jag inte kommer ihåg namnet på. Vi goffade alla möjliga sorters sötsaker, drack cider och pratade. Mysigt!

Så nu sitter jag hemma, ser ut som ett helvete i mitt rum men städar imorgon. Imorgon ska jag även in till stan med mor och köpa en klännning till mitt partay + skor. Resten av dagen ska det pluggas samjuridik och vid halv nio ska jag hem till baby och pussas....

Så, var det ett glandare inlägg nu?

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Safi

JAA haha äntligen ett positivt inlägg :D :D :D bra att du anstränger dig Madeleine

2009-02-01 @ 02:50:04
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, jaa jag försökte verkligen för din skull gumman <3

2009-02-01 @ 11:21:58
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0