Johanna, inga bilder men läs ändå iallafall det första!

Imorgon ska jag och Johanna ta en sista minuten flyg till Paris. Där kommer vi nog alldeles säkerligen att bli kidnappade och så småningom nerdrogade. Dessutom så ska vi låtsas som att vi är oskulder för det är bra. Då blir vi sålda för mer och kanske kommer till en rik man, som kanske vill köpa fina saker till oss? Det är förstås en självklarhet att jag & Johanna säljs tillsammans, annars vill vi inte vara med.

Anledningen till varför vi gör detta är för att vi har lite panik ångest inför skolan. Matteprov, samhällskunskap B uppsatsen bland mycket annat. Vi känner att vi behöver rymma iväg och detta vorde det perfekta alternativet, ellerhur?

Kvällen iallafall ska spenderas i soffan med glögg (vet, den tiden är över men det är so gott). Ska se på top model, såg ni igår förresten? Fan, va töntigt de hade gjort med uttagningen och allting. Det var pinsamt töntigt. Iallafall idag kommer ju själva programmet igång så blir kul. Efter det blir det antingen grammis galan eller film. Eller, det var en dokumentär ikväll på 4:an jag vill se som började typ 22.40 om unga barn med ätstörningar. Det verkar intressant och den vill jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0