haha

Förrutom matteprovet har livet varit hårt idag. Hoppas det har varit hårt så jag får löning imorgon.

För vet ni?  Imorgon är jag 18, tralalalalalalaaaa!!

Dagen imorgon kommer ju bestå av frukost på sängen efter det skolan. Kvällen kommer jag fira födelsedagen hemma, ska äta & dricka gott med familjen. Det blir mysigt. Sedan blir det inte fören nästa fredag det blir strofirande och prämiär tur på krogen. Jaapp, då ska jag ut med Annika och jag har hört talas om att någon ska supa någon under bordet, vem som ska göra på vem återstår väll att se.

Nej, nu är det handboll, Sverige - Kroatien. HEJAHEJA! Måste kolla, har ju lovat Mailn att ha en snackis imorgon om matchen..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0